قالیشویی بومهن

قالیشویی بومهن


قالیشویی بومهن

در میان ایرانیان رسم است که در اوایل پاییز و همچنین نزدیک به عید نوروز خانه تکانی کنند، یکی از قسمت‌های سخت خانه تکانی شستن قالی‌های مختلف است، در گذشته خانواده ها با کمک یکدیگر در حیاط خانه به قالیشویی مشغول می‌شدند اما امروزه به دلیل سختی‌های زیاد بهتر است این کار را به مراکز قالیشویی تخصصی سپرد از این رو در این جا قصد داریم تا درباره قالیشویی بومهن (قالیشویی) اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

 

قالیشویی بومهن و ویژگی

کسانی که در منطقه بومهن ساکن هستند برای پیدا نمودن یک قالیشویی تخصصی و کاربلد همواره با مشکلات زیادی رو به رو میشوند به همین خاطر در این قسمت می‌خواهیم چند نمونه از ویژگی‌های خاص قالیشویی بومهن را برای شما شرح دهیم تا با این قالیشویی بیشتر آشنا شوید و با اطمینان بیشتری از خدمات آن استفاده کنید.

ویژگی این قالیشویی به صورت زیر است:

  • استفاده از دستگاه های اتوماتیک: دستگاه‌های اتوماتیک قالیشویی مطابق برنامه خاصی که به آنها داده می‌شود قالی را می‌شویند به همین دلیل دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی فرش نخواهد بود.
  • تفکیک فرش ماشینی با دستبافت: این قالیشویی از تکنیک‌های ویژه ای برای شستن فرش دستبافت استفاده می‌کند زیرا همانطور که میدانید فرش‌های دستبافت از حساسیت بالایی برخوردار هستند و می‌بایست در شست و شوی آنها دقت بیشتری صورت بگیرد.
  • استفاده از پاک: به دلیل آنکه ایرانیان به پاک بودن و مسائل مذهبی مربوط به آن حساس هستند این قالیشویی با استفاده از آب تصفیه شده و کاملا پاک کار شست و شوی قالی را انجام می‌دهد.
  • رعایت نکات احتیاطی: برخی از فرش‌ها به دلایل مختلفی مانند کهنگی و پوسیدگی ممکن است در اثر شست و شوی نامناسب آسیب ببینند به همین دلیل باید در شستن آنها تمامی عوامل احتیاطی رعایت شود.
  • تحویل فوری: یک قالیشویی خوب باید فرش‌های شسته شده را به سرعت تحویل دهد زیرا در ایام خانه تکانی افراد مایلند که در مدت زمان کوتاهی امر شستن قالی آنها به پایان برسد بنابراین قالیشویی بومهن با در نظر گرفتن این موضوعات سریع ترین تحویل را در مقایسه با سایر قالیشویی‌های دیگر دارد.

قالیشویی بومهن با دارا بودن ویژگی‌های فوق آماده خدمت رسانی به ساکنان بومهن می‌باشد، تنها کافیست به آدرس سایت https://shahroghli.com/ مراجعه کرده و قالی خود را با خیال آسوده به آنها بسپارید.

 

قالیشویی بومهن و امکانات ویژه 

قالیشویی بومهن علاوه بر قالیشویی ساده، امکانات ویژه ای دیگری نیز دارد که می‌تواند تمامی نیازها به شست و شو قالی را برطرف نماید.

امکانات ویژه قالیشویی بومهن عبارت اند از:

  • رنگ برداری انواع فرش‌ها: اگر بر روی فرش شما بر اثر عوامل مختلف مانند ریختن رنگ و یا غذا، لکه ای ایجاد شده است نگران نباشید زیرا با استفاده از خدمات مربوط به رنگ برداری می‌توانید قالی خود بدون لک و رنگ تحویل بگیرید.
  • مرمت و بازسازی و ریشه کنی: هرگاه فرش شما آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد کافیست تا کار مرمت و بازسازی آن را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید تا آنها با تجربه و مهارت خود این کار را به صورت کاملا حرفه ای برای شما انجام دهند.
  • رفوی فرش: همانطور که میدانید رفوی فرش یک کار تخصصی است و باید حتما توسط افراد توانمند انجام شود به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت کار رفوی فرش خود را به عوامل متخصص قالیشویی بومهن بسپارسد.
  • و…

به ندرت می توان یک قالیشویی تخصصی با این همه امکانات پیدا کرد زیرا بیشتر قالیشویی ها تخصصی نبوده و نمی‌توانند امکانات ویژه را به مشتریان خود ارائه دهند.

یکی دیگر از امکانات این قالیشویی امکان رزرو وقت به صورت اینترنتی است زیرا بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری خود نمی‌توانند به صورت حضوری به دفتر قالیشویی بروند و سفارشات خود را ثبت کنند به همین علت قالیشویی بومهن امکان رزرو را به صورت اینترنتی فراهم کرده است تنها کاری که می‌بایست انجام دهید رفتن به سایت https://shahroghli.com/ این است، در آنجا می‌توانید تمامی تصاویر این قالیشویی را دیده و از امکانات و خدمات آن آگاهی پیدا نمایید، سپس سفارش خود را همراه با آدرس محل مورد نظر ثبت کرده تا تیم مخصوصی به آن محل آمده و قالی های شما را برای شست و شو منتقل کنند.

بنابراین با توجه به گفته های فوق این قالیشویی یکی از بهترین گزینه ها برای شستن فرش‌های شما به حساب می‌آید.

 

سفارش آنلاین قالیشویی

 

 

 

 

قالیشویی در ویکی پدیا

بدودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *