قالیشویی پردیس

قالیشویی پردیس


قالیشویی پردیس با بهترین امکانات

امروزه در خانه‌های ایرانی و حتی در کشورهای خارجی نیز فرش وجود دارد. به همین دلیل است که فرش یکی از کالاهای اساسی هر خانه‌ بوده و یکی از عوامل تأثیرگذار در زیبایی و دکوراسیون خانه محسوب می‌شود. فرش‌ها به دلیل این‌که بیش از هر وسیله دیگر در معرض آلودگی هستند باید هرچند وقت یک‌بار، معمولاً سالیانه، شسته شده و از هرگونه آلودگی پاک گردند تا علاوه بر زدوده شدن آلودگی‌ها، زیبایی، طرح و نقوش‌ فرش که در اثر آلودگی‌ها کم‌رنگ شده‌اند، جانی دوباره بگیرند.

قالیشویی پردیس تهران با ارائه بهترین خدمات و استفاده از مواد شوینده باکیفیت، آماده سرویس رسانی به همشهریان پردیسی و هم‌وطنان تهرانی به‌صورت ۲۴ ساعته و با کمترین قیمت است. با توجه به مشکلات زیست‌محیطی و کم‌آبی‌های اخیر کشور، اکثراً مردم تصمیم می‌گیرند که فرش‌های خود را به قالیشویی‌ها بسپارند. در ادامه بیشتر به مزایای سپردن فرش به قالیشویی پردیس خواهیم پرداخت.

 

سفارش آنلاین قالیشویی

 

قالیشویی پردیس و مزایای استفاده 

در سالیان گذشته و هنگامی‌که اکثر خانه‌ها حیاط داشتند، در صورت کثیف شدن فرش یا هر مشکل دیگری به‌راحتی امکان شستشوی فرش توسط اهالی خانه وجود داشت و اکثر مردم کمتر به قالیشویی‌ها اعتماد داشتند برای همین فرش‌ها را خودشان می‌شستند؛ اما امروزه با گسترش فرهنگ آپارتمان‌نشینی و محدود شدن فضای خانه‌ها، چاره‌ای  جز سپردن فرش‌ها به قالیشویی وجود ندارد گرچه بازهم افرادی هستند که از مزایای قالیشویی بی‌خبرند و فرش‌هایشان را در پشت‌بام خانه‌ها می‌شویند. به همین دلیل در ادامه چندی از مزایای شستن فرش توسط قالیشویی‌ها را بیان می‌کنیم که این‌گونه افراد نیز قانع شوند.

صرفه‌جویی در منابع طبیعی. امروزه با تغییر شرایط آب و هوایی و گرم‌تر شدن کره زمین شاهد کمبود منابع آبی در کشور عزیزمان هستیم. به‌طور میانگین برای شستن هر فرش در حیاط خانه ۱۰۰۰ لیتر آب موردنیاز است این در حالی است که این مقدار مصرف آب در قالیشویی‌پردیس به یک‌چهارم مقدار اولیه کاهش می‌یابد. پس بجای شستن یک فرش در حیاط یا پشت‌بام خانه، می‌توانید با سپردن فرش به قالیشویی‌ها سهمی در صرفه‌جویی منابع آبی کشور داشته و از هدر رفتن آب جلوگیری کنید. همچنین قالیشویی پردیس با ارائه بهترین خدمات درازای قیمتی مناسب می‌تواند در هزینه‌های مالی شما نیز، صرفه‌جویی به عمل آورد.

خشک شدن فرش در هوای آزاد یا با استفاده از دستگاه‌های صنعتی صورت می‌گیرد

 

صرفه‌جویی در زمان. با توجه به کمبود وقت و مشغله اکثر خانواده‌ها، دیگر امکان شستشوی فرش‌ها به روش سنتی وجود ندارد. در کنار سختی‌های شستشوی دستی، زمان زیادی نیز از اولین مرحله شستن تا خشک شدن فرش نیاز است. همچنین شستن فرش تنها یک مرحله از کار بوده و چالش اصلی خشک شدن فرش است. درگذشته فرش‌ها را روی دیوارها پهن می‌کردند که خود همین کار باعث به وجود آمدن آلودگی‌های احتمالی بود. در قالیشویی پردیس شستشوی فرش توسط دستگاه‌های تمام‌خودکار صورت می‌گیرد و درنهایت فرش‌ها با استفاده از دستگاه‌های صنعتی دیگری یا در هوای آزاد خشک می‌شوند و همه این کارها ممکن است در عرض یک ساعت انجام بگیرد و خیلی در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

انجام خدمات مناسب. در قالیشویی پردیس کلیه فرایند شستشو با استفاده از ابزارآلات صنعتی صورت می‌گیرد. علاوه بر شستشو عالی فرش‌ها و زدودن تمام آلودگی، خدمات دیگری چون رنگ‌برداری از انواع فرش‌ها، مرمت، بازسازی و ریشه‌کنی با مناسب‌ترین قیمت، در صورت تمایل شما انجام می‌گیرد.

 

شستشوی فرش در قالیشویی پردیس با استفاده از دستگا‌ه‌های برس دار

 

 قالیشویی پردیس و ویژگی‌ها

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد قالیشویی پردیس با در اختیار داشتن دستگاه‌های پیشرفته و مدرن اقدام به شستشوی فرش تحویل گرفته‌شده می‌کند. این کار باعث آسیب حداقلی به بافت فرش‌ها شده و امکان پارگی فرش وجود ندارد. همچنین استفاده از مواد شوینده باکیفیت در شستشوی فرش‌ها امکان آسیب به تاروپود فرش را کم کرده و رنگ‌ فرش هیچ‌گونه تغییری بعد از تحویل گرفتن از قالیشویی باحالت اولیه خود ندارد.

خدمات‌رسانی. کارکنان قالیشویی پردیس با ارائه سرویس رسانی ایمن همواره در خدمات هم‌وطنان تهرانی بوده و تنها با یک تماس کارکنان درب منزل شما حاضر خواهند بود تا فرش را از شما تحویل بگیرند. بعد از شستن، خشک شدن و انجام کلیه کارهای مرمت، بازسازی و ریشه‌کنی نوبت به تحویل فرش به مشتری می‌رسد. تحویل فرش طبق اصطلاح درب تا درب است یعنی همان‌طور که فرش از درب خانه تحویل گرفته‌شده است تحویل نیز در جلوی درب منزل مشتری خواهد بود.

منبع

قالیشویی بومهن

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی

۱ دیدگاه

  • واقعا از نظر تعمز بودن عالی خیلی کارشان تمیز هست چون سرویس زیاد دارند زمانی پس پیش میشه ولی من راضی هستم چون اقای الله یار بسیار کارشان تمیز وبرای کارشان رضایت مشتری شرط اولشان هست متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *