قالیشویی در گیلاوند

قالیشویی در گیلاوند


قالیشویی در گیلاوند

معرفی ویژگی های قالیشویی در گیلاوند مدرن و مجهز

قالیشویی در گیلاوند به عنوان یکی از مراکز خدماتی در سطح شهر مورد توجه قرار می گیرد. امروزه انتظارات از قالیشویی در گیلاوند ها بالا رفته و بیشتر مردم به دنبال مراکز مجهز برای شست و شوی فرش هستند. البته این مراکز مجهز علاوه بر شست و شوی قالی خدمات بسیاری به افراد ارائه می کنند.

فرش ها می توانند از تجهیزات گران قیمت در محیط هر منزل باشند. بنابراین محافظت و مراقبت از آن ها اهمیت زیادی دارد. نکات مراقبتی و محافظتی با شدت بیشتر برای فرش های ابریشمی، گران قیمت و خاص اعمال می شود.

مراقبت اصولی از فرش ها و توجه به شست و شوی آن ها می تواند شما را تا مدت ها از خرید فرش برای منزل معاف نماید. همچنین قادر است شرایط لازم برای حفظ فرش ها را به عنوان یک سرمایه ایجاد کند.

همان طور که می دانید فرش ها بعد از مدتی نیاز به پاکسازی و شست و شوی همه جانبه دارند. در واقع تجمع بیش از اندازه گرد و غبار در میان تار و پود فرش می تواند سبب از هم گسیختگی بافت فرش شود. این در حالی است که فرش ها محیط مناسبی برای تجمع گرد و غبار را ایجاد می نمایند.

قالیشویی در گیلاوند

سفارش آنلاین

 

شست و شوی فرش های حساس در قالیشویی در گیلاوند

فرش های شرقی، فرش های ظریف و فرش های دست بافت در میان سایر فرش ها ممتاز شناخته می شوند و درجه بالایی از حساسیت را به همراه دارند.

قالیشویی در گیلاوند  مجهز در مراحل شست و شو و تمیزکاری به جنس و میزان حساسیت فرش توجه می کند. به عنوان مثال برای شست و شوی فرش دست بافت از شوینده های گیاهی استفاده می کند. شوینده های گیاهی آسیب چندانی برای بافت فرش به همراه ندارند و گزینه خوبی برای شست و شوی فرش می باشند.

تجهیزات مهم در قالیشویی در گیلاوند

تجهیزات فوق العاده در قالیشویی در گیلاوند، روند کار را سرعتی می کند و رضایت بیشتر مشتری را به دنبال دارد. تصور کنید در ایام خاص همچون ایام پیش از نوروز که همه افراد تمایل دارند از خدمات قالیشویی در گیلاوند بهره مند شوند، سرعت خدمت رسانی پایین باشد. در این صورت هر خانواده برای دریافت و تحویل فرش های خود باید مدت زمان زیادی را بدون فرش سپری کند. این در حالی است که بیشتر افراد به سرعت خدمات قالیشویی در گیلاوند اهمیت می دهند.

مراحل شست و شو

برای شست و شوی بهینه فرش ها نیاز به طی کردن مراحل خاص وجود دارد.

 

سفارش آنلاین

 

گردگیری

گردگیری به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات شست و شوی فرش مورد توجه قرار می گیرد. امروزه از روش های مختلفی برای گردگیری فرش ها استفاده می شود. جاروبرقی های صنعتی مکنده های خوبی برای کشیدن گرد و غبار از دل فرش هستند. همچنین می توان فرش ها را بر روی میله آهنی در فضای باز آویزان کرد و از پشت فرش به آن ضربه وارد نمود. گردگیری برای حذف کردن خاک خشک فرش مورد توجه قرار می گیرد و روند شست و شو را سرعتی و آسان می کند.

قالیشویی در گیلاوند

لکه بری

لکه بری از دیگر اقدامات مهم انجام شده در پروسه قالیشویی در گیلاوند می باشد. بسیاری از لکه ها نیاز به شست و شو و بررسی جزئی تر دارند. این لکه ها بر حسب علت تشکیل و عامل به وجود آورنده مورد بررسی قرار می گیرند و برطرف می شوند. لکه بری از روی فرش های گران قیمت و دست بافت اهمیت زیادی دارد. در واقع روش های لکه بری برای فرش های حساس باید در نوع طبیعی باشد.

شست و شو و خشک کردن

در گام بعدی نیز فرش برای شست و شو به دستگاه مجهز تحویل داده می شود. برای شست و شوی فرش معمولاً از شامپوهای خاص فرش استفاده می شود. بعد از طی شدن زمان شست و شو، فرش تحت فرآیند آب گیری دستگاه قرار می گیرد. دستگاه های خشک کن بسیار قدرتمند هستند و در زمان کمی اقدام به خشک کردن فرش می نمایند. بسیاری از افراد روش طبیعی را برای خشک کردن می پسندند. بنابراین از خدمات سفارشی قالیشویی در گیلاوند بهره مند می شوند.در پایان مراحل شست و شو بعد از خشک شدن فرش، اقدام به شانه زدن و آراستگی فرش می شود.

تایید شست و شو

در قالیشویی در گیلاوند مجهز مرکز نظارت و بازرسی فرش وجود دارد. یعنی فرش ها بعد از اتمام شست و شو مورد بررسی قرار می گیرند و از نظر وضعیت بهداشتی، تمیزی و نظافت تایید می گردند. فرش ها بعد از گرفتن تایید به خانه مشتریان روانه می شوند.
برای حمل و انتقال فرش های تمیز از کاور مناسب و بسته بندی استفاده می شود. کلیه این اقدامات از کثیف شدن فرش ها جلوگیری به عمل می آورد. توجه داشته باشید بسیاری از اقدامات ترمیمی در قالیشویی در گیلاوند قابل انجام است. به عنوان مثال رفو، شیرازه دوزی، تعمیر و بازسازی فرش، رنگ کردن فرش و … از جمله فرآیندهایی است که در مراکز قالیشویی در گیلاوند مجهز انجام می شود.

قالیشویی در گیلاوند

سفارش آنلاین

تمیزکاری در محل

تمیزکاری و شست و شوی مبلمان بخشی از خدمات قالیشویی در گیلاوند در تهران مجهز می باشد. بسیاری از خانم های خانه دار شست و شوی فرش در محیط منزل را ترجیح می دهند. مبلمان ها بیشتر با روش های خشک شویی تمیزکاری می شوند. البته گاهی نیز برای تمیزکاری آن ها از روش های شست و شوی بهینه کمک گرفته می شود.

به طور کلی تجهیزات پیشرفته و قدرتمند تاثیر زیادی در شست و شوی سریع و بهینه دارند. این ابزار در کلیه اقدامات قالیشویی در گیلاوند کارآمد و موثر هستند.

در فرآیند شست و شوی فرش می توان کلیه عوامل ویروسی، باکتریایی، مواد حساسیت زا و انواع آلودگی ها را برطرف کرد.
عملیات ترمیم و بازسازی فرش پیش از شست و شوی فرش ها انجام می شود. در واقع متخصصان و کارشناسان حرفه ای در قالیشویی در گیلاوند نیاز به تعمیرات را به شما گوشزد می کنند. افرادی که در قالیشویی در گیلاوند مشغول به کار هستند، از متخصصان و کارشناسان فرش بوده و مهارت و تخصص لازم را در شست و شو دارند. تمام این شرایط شست و شوی بهینه و قدرتمند را برای مشتریان ایجاد می کند.

 

 

بدودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *