قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران


قالیشویی شرق تهران، خصوصیات و ویژگی ها

فرش های محیط منزل شما بیشتر در حکم فیلترهای سیستم گرمایشی عمل می کنند. بنابراین قادر به جذب انواع باکتری، گردو غبار، گرده، مواد حساسیت زا و … هستند. در واقع فرش ها می توانند مواد مختلف را به دام بیندازند. بنابراین شست و شوی مداوم آن ها اهمیت زیادی دارد. قالیشویی شرق تهران به شما کمک می کند که فرش های خود را به شکل دوره ای شست و شو دهید.

فرش ها باید به شکل دوره ای مورد شست و شو قرار بگیرند. این دوره ها شش ماه تا یک سال می باشد. در واقع عدم شست و شوی به موقع فرش باعث تخریب و نابودی فرش خواهد شد و از عمر فرش می کاهد. البته انتخاب قالیشویی مناسب نیز اهمیت زیادی در طول عمر فرش دارد.

معرفی خدمات قالیشویی در تهران

به طور کلی فرش ها عمری بین ۱۰ تا ۱۵ سال دارند. شست و شوی بهینه و به موقع فرش می تواند حدود ۵ سال به عمر آن بیفزاید. در شست و شوی فرش امکان لکه بری، برطرف کردن باکتری، انواع آلودگی و … فراهم می شود. ضمن اینکه می توان از خدمات ویژه قالیشویی شرق تهران نیز بهره مند شد. عملیات ترمیم و تعمیر فرش به عنوان یکی از خدمات ویژه در قالیشویی شرق تهران عرضه می شود. بسیاری از افراد تنها برای رفو، رفع پارگی، شیرازه دوزی و ترمیم از خدمات قالیشویی بهره مند می شوند.

 

خدمات قالیشویی شرق تهران

برای شستن فرش باید از روش های اصولی و صحیح بهره مند شوید. این روش ها امکان شست و شوی عمیق بدون آسیب به بافت فرش را فراهم می کنند و از هر نظر مطلوب می باشند. قالیشویی شرق تهران کلیه اقدامات اصولی برای شست و شوی فرش را مدنظر قرار می دهد.

خصوصیات قالیشویی در شرق تهران

در قالیشویی شرق تهران ابتدا به نوع فرش توجه می شود. فرش ها از نظر بافت، میزان حساسیت، دوام، وضعیت شست و شو، لکه زدایی و آب گیری با هم تفاوت دارند. بنابراین امکان شست و شوی آن ها با یک متد وجود ندارد. فرش های قدیمی در حین شست و شو نیاز به مراقبت بیشتری دارند. آن ها تحمل قرارگیری در معرض وزن سنگین تجهیزات شست و شو را ندارند.

خصوصیات قالیشویی شرق تهران

فرش های دست بافت به عنوان فرش های حساس و ارزشمند معرفی می شوند. این فرش ها از بافت ظریفی برخوردار هستند. بنابراین کلیه اقدامات برای شست و شوی آن ها به گونه ای متفاوت اعمال می شود. شوینده های شیمیایی برای شست و شو یا لکه بری فرش های دست بافت، ابریشمی و گران قیمت توصیه نمی شوند. مواد شیمیایی می توانند به بافت فرش آسیب بزنند و از عمر فرش کم کنند.

برخی از فرش ها در هنگام تحویل به قالیشویی نیاز به ترمیم دارند. بنابراین فرش های کهنه، قدیمی و پاره بهتر است قبل از شست و شو مورد بازسازی واقع شوند. این موضوع از خسارت وارده به فرش های مشتری جلوگیری می نماید.

قالیشویی برای ارائه کلیه خدمات خود اقدام به صدور فاکتور می کند. در این فاکتور کلیه خدمات ارائه شده توسط قالیشویی شرق تهران مشخص می شود.

نیروی متخصص

قالیشویی شرق تهران برای تکمیل کادر نیرویی خود از متخصصان و کارشناسان فرش بهره مند می شود. متخصصان و کارشناسان فرش اطلاعات جامعی درباره انواع فرش دارند. بنابراین می توانند تمیزکاری و شست و شوی بهتری را برای فرش فراهم نمایند.

 

هزینه خدمات

هزینه خدمات قالیشویی به شکل کاملاً قانونی تعیین شده و طبق مصوبه اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. البته این هزینه در خدمات سفارشی و فرش های گران قیمت متفاوت خواهد بود. دلیل این موضوع نیز کاملاً مشخص است. در واقع شست و فرش های گران قیمت و ابریشمی یا شست و شوهای سفارشی نیاز به اختصاص زمان بیشتری دارد.

 

خدمات در محل

قالیشویی شرق تهران خدماتی نظیر مبل شویی در محل و لکه بری در محل را نیز ارائه می دهد. در واقع بسیاری از افراد تمایل به جا به جا کردن فرش، مبلمان و … ندارند. بنابراین دریافت خدمات قالیشویی در محل را ترجیح می دهند. بیشتر روش های تمیزکاری اعمال شده در محل از نوع خشک شویی می باشند. نیروی اعزامی قالیشویی شرق تهران لکه بری و پاکسازی مبل، موکت های چسبیده به کف و فرش های منزل را به روش کیفی و استاندارد ارائه می دهند.

قالیشویی در شرق تهران

همان طور که می دانید تجهیزات پیشرفته اهمیت زیادی در قالیشویی دارند. این تجهیزات انجام عملیات خشک کردن یا شست و شوی فرش ها را سرعت می بخشند.

 

گردگیری

گردگیری از اقدامات مهم و ضروری در قالیشویی شرق تهران است. بخش اعظمی از شست و شوی فرش در قالیشویی سنتی یا مدرن مربوط به گردگیری است. در واقع با گردگیری می توان امکان شست و شوی بهینه را برای فرش فراهم کرد و از پاکسازی عمیق فرش لذت برد.

قالیشویی  کیفیت شست و شوی فرش ها را تامین می کند. ضمن اینکه سلامت فرش ها را در کلیه مراحل شست و شو تضمین می نماید. بنابراین با خیال راحت می توانید فرش های نفیس و گران قیمت خود را به قالیشویی شرق تهران بسپارید.

دستگاه های مجهز قالیشویی در شرق تهران حدود ۹۰ درصد آب گیری فرش را در ۳۰ ثانیه انجام می دهند. بنابراین قالیشویی از تکنولوژی فوق العاده ای برای شستن فرش برخوردار است.

لکه بری در قالیشویی

لکه گیری از مهم ترین اقداماتی است که پیش از شست و شوی فرش مورد توجه قرار می گیرد. برای لکه گیری فرش با توجه به نوع لکه از مواد مناسب استفاده می شود.

توجه داشته باشید که لکه بری همیشه به کمک مواد سنگین یا شیمیایی انجام نمی شود. در بیشتر مواقع مواد گیاهی یا طبیعی تاثیر زیادی در از بین بردن لکه دارند. بنابراین قالیشویی هم از ورود مواد شیمیایی مضر به چرخه محیط زیست جلوگیری می کند و هم از آسیب به بافت و جنس فرش ممانعت می نماید.

تعمیر و ترمیم

تعمیر ریشه و حاشیه فرش از خدمات مهم در قالیشویی شرق تهران است. ریشه ها در معرض سایش و خوردگی زیادی قرار دارند. بنابراین بعد از مدتی نیاز به بازسازی و ترمیم پیدا می کنند. تعمیر ریشه در شست و شوی با کیفیت و بدون آسیب نقش مهمی دارد. از این رو کلیه عملیات ترمیم و بازسازی برای شست و شوی موفق و با کیفیت فرش مورد توجه قرار می گیرد. برای حمل فرش و تحویل آن به مشتری از بسته بندی و کاور کمک گرفته می شود. این کاور فرش ها را از گزندهای احتمالی محیط دور نگه می دارد.

 

قالیشویی در ویکی پدیا

۲ دیدگاه

  • بنام خدا،
    سلام،خداقوت
    قالیشویی شهراوغلی خیلی خیلی ممنونم از خدمات بینهایت باکیفیت شما،خیلی ممنونم که واقعا منو پیش تمام فامیل وهمسایگانی که شما رو معرفی کردم روسفید کردین و امیدوارم که همیشه طبق روال کارتون همینجوری دل مردم عزیزمان را بیشتر و بیشتر و بیشتر بدست بیاورید.
    ممنون از خدمات و زحمات شما مجموع قالیشوی،
    محسن بهزاد

    • سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف شما، ما همیشه سعی میکنیم مشتریانمان را راضی نگه داریم چون معتقدیم مشتری، مشتری می آورد. تشکر از نظر زیبای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *