بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران


بهترین قالیشویی در تهران و ۵ ویژگی برتر

بهترین قالیشویی در تهران با در نظر گرفتن برخی از خدمات و امکانات حرفه­ای و همچنین توجه به برخی از نکات کاربردی، فرش و قالی باکیفیت و کاملاً تمیز را بدون آسیبی به مشتریان خود تحویل می­دهد. فرش ازجمله مهم­ترین تجهیزات هر خانه­ای محسوب می­گردد و مهم است که آن را به دست افراد کاردان بسپاریم، ما در این مقاله شما را با برخی از ویژگی­های یک قالیشویی خوب آشنا خواهیم کرد تا در انتخاب قالیشویی مناسب دچار تردید نشوید.

مدرن­ترین دستگاه­های قالیشویی برتر ، قالیشویی در تهران ، قالیشویی شرق تهران ، قالیشویی

 

سفارش آنلاین قالیشویی

 

  • شستشوی حرفه­ای

اولین و مهم­ترین ویژگی که یک قالیشویی خوب که در هنگام شستشو به آن توجه می­کند، شستشوی حرفه­ای قالی­ها است. به این صورت که فرش­­های قدیمی و جدید را بر اساس جنس و ظاهر باید از هم تفکیک کرده و با روش­های مناسب و ابزارهای ویژه‌ای هرکدام را بشویند تا کاملاً بدون آسیب تمیز گردد.

  • مواد شوینده باکیفیت

فراموش نکنید که استفاده از برخی مواد شوینده غیراستاندارد می­تواند موجب از بین رفتن بافت فرش گردد؛ بنابراین قالیشویی­های کاردان از مواد عالی برای شستشو استفاده می­کنند.

  • تعیین قیمت مناسب

یک قالیشویی خوب و قانون­مند، همیشه با در نظر گرفتن موازین اخلاقی به فعالیت خود پرداخته و با افزایش قیمت­ها قصد سودجویی از مردم را ندارد.

  • مرحله خشکشویی فرش­ها

بعد از انجام عملیات شستشو بهترین قالیشویی در تهران (قالیشویی ) عملیات خشکشویی که مهم­ترین مرحله می­باشد و دقت بسیاری می­طلبد را با استفاده از نیروی کار حرفه­ای خود به نحوی احسنت به اتمام می­رساند. درواقع می­داند که قرار گرفتن در معرض بیش‌ازحد خورشید به فرش آسیب می­رساند و یا استفاده نادرست از دستگاه خشک­کن به بافت فرش لطمه وارد می­نماید.

  • مشتری مدار

توجه به خواسته و نیاز مشتریان مهم­ترین ویژگی یک قالیشویی خوب می­باشد. مشتری مداری برای همه مردم اهمیت داشته و می‌تواند قالیشویی شما را از سایر قالیشویی­ها متمایز گرداند. سر موقع تحویل دادن فرش بر اساس خواسته مشتری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد قالیشویی خوب است.

شستشوی مناسب فرش­ها

توجه به برخی از نکات در شستشو فرش

  • یک قالیشویی خوب باید از مزایایی همچون قدرت لکه­بری عالی، رفوگری فرش، شستشوی کامل، پرز گیری و … برخوردار باشد.
  • شستشوی فرش­های ماشینی و دستبافت باید به‌صورت جداگانه انجام پذیرد.
  • ۴۸ ساعت بعد از تحویل گرفتن فرش مشتری را بازگرداند.
  • فرش­ها با ترفند­های کاملاً مناسب و تمیز مانند لول کردن و یا کاور تحویل مشتری گردد.
  • هیچ­گاه از نوشابه و سرکه و از این قبیل مواد در حین شستشو نباید استفاده گردد که آسیبی به بافت فرش وارد کرده و موجب پوسیدگی آن می­گردد.
  • ترمیم و رفو فرش­های کهنه و آسیب­دیده با رضایت مشتری انجام شود.
  • بهترین قالیشویی در تهران خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می­دهد.

روش­های مختلف شستشوی فرش­ها

معمولاً برای شستشوی فرش و قالی روش­های متنوعی وجود دارد که یک قالیشویی خوب با در نظر گرفتن نوع فرش و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن یکی از این روش­ها را به کار می­گیرد:

روش­های مختلف شستشوی فرش­ها

  • روش دستی قالیشویی: با استفاده از امکانات دستی به­وسیله نیروی حرفه­ای انجام می­گیرد.
  • روش نیمه­اتوماتیک: استفاده از روش­های نیمه اتوماتیک برای برخی از فرش­ها بسیار مناسب بوده و هیچ آسیبی نیز به فرش وارد نمی­کند. استفاده فرچه، شلاق‌زن و یا ابزار آب‌گیری از تجهیزات شستشوی نیمه اتوماتیک می­باشد.
  • روش­های اتوماتیک: این روش برای شستن فرش­های ماشینی بسیار کارآمد بوده و وجود پلاستیکی در میان تاروپودهای فرش اجازه پوسیدگی، رنگ­دهی و … را به فرش نمی­دهد.

بهترین قالیشویی در تهران

با توجه به تمام این نکات گفته شده فرش مشتریان را با این سه روش باکیفیت و مرغوب تحویل داده و برای شستشو نیز از نیرو­های متخصص خود استفاده می­نماید. استفاده از وارد شوینده مناسب نیز از نکات حائز اهمیت بوده و باید از مواد ملایم برای شستن قالی­های حساس استفاده گردد.

تکنیک روز با قالیشویی شهر اوغلی

جمع­ بندی نهایی

امروزه بسیاری از قالیشویی­ها با استفاده از تکنولوژی­های روز و پیشرفته خدمات بسیاری به مشتریان ارائه داده و همواره از بهترین روش­ها برای شستشو قالی استفاده می­نمایند. قالیشویی شهر اوغلی با ارائه خدمات آنلاین و تحویل سریع و فوری ۲۴ ساعته آماده خدمت­گذاری به مردم شریف ایران بوده و با استفاده از روش­های فوق حرفه­ای و نیروی کار کاردان خود فرش­ها را کاملا تمیز و سالم به مشتری تحویل می­دهد.

این قالیشویی با داشتن مهارت­هایی همچون، شستشوی فرش­ها، شستشوی مبل و موکت و همچنین رفوی فرش در جهت جلب رضایت مشتریان خود به فعالیت پرداخته و ارائه قیمت­های مقرون­به­صرفه­ را نیز هدف کار خود قرار داده است. رضایت شما هدف کلی ماست.

 

قالیشویی در بومهن

بدودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *